Søk etter tester og kartleggingsverktøy

Filter

Søk i

Artikkelstatus

Tema

Aldersgruppe

Utgave

Viser 1–20 av 82 resultater

Publisert

Tittel

Publisert: 01.11.2021

Tittel: YSR - Youth Self Report

Forfattere: Charlotte Reedtz og Stine Løvereide

Utgave: 2021, 1.4 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary

Publisert: 07.04.2017

Tittel: YLS/CMI - Youth Level of Service/Case Management Inventory

Forfattere: Reidar Jakobsen og Hege Kornør

Utgave: 2017, 1.6 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjon

Publisert: 16.12.2019

Tittel: WISC-V - Wechsler Intelligence Scale for Children- Fifth Edition

Forfattere: Per Håkan Brøndbo og Jens Egeland

Utgave: 2019, 1.5 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjonPearson Norge

Publisert: 15.11.2019

Tittel: WHO-5 - WHO Five Well-Being Index

Forfattere: Sabine Kaiser og Henriette Kyrrestad

Utgave: 2019, 1.4 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjonWHO-5

Publisert: 18.03.2014

Tittel: Vineland Adaptive Behavior Scales

Forfattere: Sonja Heyerdahl og Svein Eikeseth

Utgave: 2014, 1.2 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjon

Publisert: 17.10.2011

Tittel: TRF - Teacher Report Form

Forfattere: Hege Kornør og May Britt Drugli

Utgave: 2011, 1.7 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjon

Publisert: 01.08.2022

Tittel: SRS - Social Responsiveness Scale

Forfattere: Kjersti Åby Bergquist og Marianne Berg Halvorsen

Utgave: 2022, 1.2 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary • • Hogrefe

Publisert: 20.06.2019

Tittel: SPPA- Self-Perception Profile for Adolescents

Forfattere: Thomas Jozefiak og Agathe Backer-Grøndahl

Utgave: 2019, 1.1 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjon

Publisert: 02.06.2017

Tittel: SPAI-C - The Social Phobia and Anxiety Inventory for Children

Forfattere: Tore Aune og Odin Hjemdal

Utgave: 2017, 1.4 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjon

Publisert: 24.01.2018

Tittel: SOC - Sense of Coherence

Forfattere: Sabine Kaiser og Henriette Kyrrestad Strøm

Utgave: 2018, 1.1 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjon

Publisert: 15.08.2011

Tittel: SNAP - Swanson Nolan and Pelham-IV Questionnaire

Forfattere: Hege Kornør og Tormod Bøe

Utgave: 2011, 1.1 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjon

Publisert: 07.03.2017

Tittel: SDQ-algoritmen - Strength and Difficulties Questionnaire Algorithm

Forfattere: Jon Sigurd Eidstuen og Hege Kornør

Utgave: 2017, 1.2 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjon

Publisert: 15.10.2014

Tittel: SDQ-T - Strengths and Difficulties Questionnaire, lærerrapport

Forfattere: Hege Kornør og Sonja Heyerdahl

Utgave: 2014, 2.5 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjon

Publisert: 13.12.2013

Tittel: SDQ-S - Strengths and Difficulties Questionnaire, selvrapport

Forfattere: Hege Kornør og Sonja Heyerdahl

Utgave: 2013, 2.6 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary

Publisert: 09.02.2017

Tittel: SDQ-P - Strengths and Difficulties Questionnaire, foreldrerapport

Forfattere: Hege Kornør og Sonja Heyerdahl

Utgave: 2017, 1.1 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjon

Publisert: 20.01.2021

Tittel: SCQ - Social Communication Questionnaire

Forfattere: Jannike Kaasbøll, Thomas Jozefiak og Chris Margaret Aanondsen

Utgave: 2021, 1.2 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary

Publisert: 19.12.2022

Tittel: SCL-90-R - Symptom Checklist-90-Revidert

Forfattere: Ingunn P. Mundal, Kristin Ytreland og Jannike Kaasbøll

Utgave: 2022, 1.5 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary • • Pearson Inc.

Publisert: 24.08.2015

Tittel: SCARED - Screen for Child Anxiety Related Emotional Disorders

Forfattere: Gudmundur Skarphedinsson og Marianne Villabø

Utgave: 2015, 2.2 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjon

Publisert: 18.12.2017

Tittel: Ravens matriser

Forfattere: Fredrik Helland-Riise og Monica Martinussen

Utgave: 2017, 2.2 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary

Publisert: 18.05.2015

Tittel: READ - Resilience Scale For Adolescents

Forfattere: Kristin Gärtner Askeland og Charlotte Reedtz

Utgave: 2015, 1.3 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjon