Søk etter tester og kartleggingsverktøy

Filter

Søk i

Artikkelstatus

Tema

Aldersgruppe

Utgave

Viser 1–20 av 78 resultater

Årgang

Årgang 12 - 2022
Utgave 1

Tittel: Crowell-prosedyren

Forfattere: Kjell Morten Stormark og Svein Arild Vis

Utgave: 2022, 1.4 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary

Tittel: SRS - Social Responsiveness Scale

Forfattere: Kjersti Åby Bergquist og Marianne Berg Halvorsen

Utgave: 2022, 1.2 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary • • Hogrefe

Tittel: KATES Omsorgsgiver - Kartlegging av traumatiske erfaringer og posttraumtiske symptomer

Forfattere: Ingrid Borren og Elisabeth Valmyr Bania

Utgave: 2022, 1.3 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary • • KATES Omsorgsgiver

Tittel: CCC-2: The Children’s Communication Checklist - Second Edition

Forfattere: Lise Reindal, Per Håkan Brøndbø og Thomas Jozefiak

Utgave: 2022, 1.1 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary • • Pearson Assessment
Årgang 11 - 2021
Utgave 1

Tittel: KATES-Barn - Kartlegging av traumatiske erfaringer

Forfattere: Ingrid Borren og Sabine Kaiser

Utgave: 2021, 1.1 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary

Tittel: OBVQ/OBVQ-R: Olweus spørreskjema om mobbing for elever

Forfattere: Mona Elin Solberg og Monica Martinussen

Utgave: 2021, 1.5 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary • • Regionalt Kunnskapssenter for barn og Unge (RKBU Vest), NORCE Norwegian Research Centre AS.

Tittel: YSR - Youth Self Report

Forfattere: Charlotte Reedtz og Stine Løvereide

Utgave: 2021, 1.4 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary

Tittel: MIM - Marschak Interaction method

Forfattere: Marte Rye og Filip Drozd

Utgave: 2021, 1.3 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary • • Theraplay i Norge

Tittel: SCQ - Social Communication Questionnaire

Forfattere: Jannike Kaasbøll, Thomas Jozefiak og Chris Margaret Aanondsen

Utgave: 2021, 1.2 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary
Årgang 10 - 2020
Utgave 1

Tittel: MASC-P - Multidimensional Anxiety Scale for Children-Parent

Forfattere: Lene-Mari Potulski Rasmussen og Jo Magne Ingul

Utgave: 2020, 1.3 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary

Tittel: PAS-R - Preschool Anxiety Scale Revised

Forfattere: Agathe Backer-Grøndahl og Siri Saugestad Helland

Utgave: 2020, 1.4 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary • •

Tittel: CRAFFT Screening Test

Forfattere: Marte Rye og Roman A. Koposov

Utgave: 2020, 1.1 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary • • Bostons Children’s Hospital

Tittel: DBC-P - Developmental Behavior Checklist

Forfattere: Marianne Halvorsen og Sissel Berge Helverschou

Utgave: 2020, 1.2 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary

Tittel: BRIEF - Behavior Rating Inventory of Executive Function, lærerversjon

Forfattere: Kristian Køhn og Marianne Halvorsen

Utgave: 2020, 1.5 – Status: Publisert

AbstractEnglish summary • •
Årgang 9 - 2019
Utgave 1

Tittel: CAS-CBT -Competence and Adherence Scale for Cognitive Behavioral Therapy (CBT) for Anxiety Disorders in Youth

Forfattere: Lene-Mari Potulski Rasmussen og Louise Berg Puggaard

Utgave: 2019, 1.2 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjonGratis tilgjenglig

Tittel: WHO-5 - WHO Five Well-Being Index

Forfattere: Sabine Kaiser og Henriette Kyrrestad

Utgave: 2019, 1.4 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjonWHO-5

Tittel: WISC-V - Wechsler Intelligence Scale for Children- Fifth Edition

Forfattere: Per Håkan Brøndbo og Jens Egeland

Utgave: 2019, 1.5 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjonPearson Norge

Tittel: SPPA- Self-Perception Profile for Adolescents

Forfattere: Thomas Jozefiak og Agathe Backer-Grøndahl

Utgave: 2019, 1.1 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjon

Tittel: ACE - Aid to Capacity Evaluation

Forfattere: Per Håkan Brøndo og Marianne Halvorsen

Utgave: 2019, 1.3 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjonRettighetshaver
Årgang 8 - 2018
Utgave 1

Tittel: ADOS-2 - Autism Diagnostic Observation Schedule, second edition

Forfattere: Per Håkan Brøndbo og Anne Lise Høyland

Utgave: 2018, 1.4 – Status: Publisert

AbstractEnglish summaryFullversjon